Головна сторінка

Інноваційні методики роботи



Скачати 141.31 Kb.
НазваІнноваційні методики роботи
Дата конвертації18.03.2016
Розмір141.31 Kb.
ТипДокументи


Тиждень початкової школи

(інноваційні методики роботи)

(інноваційні методики роботи)




Заключний
Гала-концерт
учнів та вчителів



м. Київ Оболонський р-н ЗНЗ №8 Підготували: Остролуцька Т.В. Срібна О.Є. Савченко І.В.





Англійська родина відправляє свого улюбленого єдиного сина навчатися до України

- Не хочу, не поїду, не буду!!! Невже не можна до Парижу чи Нью Йорку?

Пісня

(Песня о бедном студенте)


В украинской стороне

На другой планете Предстоит учиться мне

В средней школе этой

И зачем мне этот груз

И такие муки

Лучше здали бы в

Париж выучить науки

Но они меня сюда

Взяли отослали

И желаю я узнать

як тут всіх навчають”
Припев

Вот сижу беру перо

И ловлю удачу

Сердце бедное моё Через миг заплачет


  1. куплет

Тихо плещется река,

Голубая лента

Вспоминайте иногда Бедного студента

Припев

Вот сижу беру перо

И ловлю удачу

Сердце бедное моё

Через миг заплачет


  1. куплет

В школе этой всё навье Каждый день здесь праздник Научиться я хочу Всем предметам сразу



Припев


Тихо плещется вода,

Голубая лента

Вспоминайте иногда

Вашего студента.
- Де я? Невже це насправді?

- Не хвилюйся, перш ніж впадати у відчай, подивись і послухай, чому навчають дітей. (Хлопчик сідає)

-В нашій школі перший рік діти вивчають такі цікаві, нові предмети, як логіка, ейдетика, ритміка.

х запропонував нам Університет “Крок”. Відчиняємо перші двері і потрапляємо на заняття з логіки.


Пісня про логіку
(російською мовою)




Хвастать милая не стану

Знаю сам, что говорю

Логику люблю без памяти

С ней ложусь я и встаю

Без неё скучаю сердцем и на

Расстоянии от учебника с

Подсказкой все таблицы знаю я

* * ****

Всё для вас, моя любимая

Знаю математику

Мыслить быстро научился я

Делать всё старательно


Все на логику задачки

Я решаю на зубок

Тяжести не возникает

Вот наука в ней есть толк.
- А після цікавого уроку, що може бути краще, ніж перерва.

- На ній можна поїсти, поспілкуватися з друзями, показати , хто що вміє. Свій варіант відпочинку на перерві покаже наша учениця 3-Б класу Яценко Надія.( акробатичний номер)

- Але учні нашої школи не тільки прекрасні гімнастки, а ще вміють чудово розповідати гуморески.

- Переконатися в цьому Вам допоможе учень 2-Б класу Пацера Антон.

-Час летить дуже швидко і маленьким хочеться стати дорослими.

- Про свої мрії заспіває учень 4-А класу Філатов Віталій в пісні “Коли я підросту”
Пісня

«Коли я підросту»

Всидіти на місці я ніяк не можу

Бо гаряче літо з явиться й мине

Завтра при нагоді мамі допоможу,

А сьогодні кличе сонечко мене

Я біжу назустріч променям привітним
Кличе, як у казці сонячне тепло

Посміхаюсь радо мріям заповітним

Це життя без мене бути не могло
Догождати буду мамі і бабусі

Тільки на відмінно буду вчитись я

Все життя проходить і шаленім русі

І біжить за мною вся моя сім'я
Підросту я трохи і закінчу школу

Скоро все на світі буду знати я

Лінощі не стану згадувати ніколи

І про це Сьогодні пісенька моя.


Є чарівник, у школі в нас

Ану, впізнайте, хто він?

Озветься - тиша йде у клас,

Озветься ще раз - гомін.

Щоб не спізнитись на урок,

Нам голос подає... (Дзвінок)

- Ось і пролунав дзвоник

на наступний урок -

урок ейдетики.


Пісня

Ейдетика

(Желанная)




Попрощался с 2

Попрощался с 3 я

Всё теперь я знаю

Всё теперь запомню я

Ничего не надо мне зубрить всю ночь

В этом мне эйдетика помочь не прочь

Припев

Ты для меня лишь одна желанная Эйдетика - моя долгожданная

Ты для меня свет в окошке любимая,

Мудрая моя ты и милая

Знаю я английский

знаю украинский я.

На 12 с плюсом

все предметы у меня.

Вот наука Супер,

я не знаю такой.

Ты Эйдетика мне помогла с мечтой.

Припев


- Добре попрацювали - настав час відпочинку.

- На перервах дуже весело, шумно, гамірно. Вони схожі на океан, в який

впадає багато бурхливих рік.

- А учениці 4-Б класу виконають танок про “Три ріки”

- Для кожної дитини найкраща - мама, а для кожної мами - найрідніша її

донька чи син. Навіть, пахнуть вони для мами по-особливому.

- Зараз учні 2-Б класу заспівають пісню “Пахну для матусі я”


Пісня

« Пахну для матусі я »

Пахну для матусі я теплим молочком.

Пахну для матусі я стиглим яблучком.

Пахну для матусі я білою ромашкою.

Пахну для матусі я пресмачною кашкою.

Пр-в:

Матінко, матінко, матінко, матусю.

Я до тебе пташенятком ніжно пригорнуся.

Пахну для матусі я диво-полуничкою.

Пахну для матусі я невмиваним личком.

Пахну для матусі я просто пахну сонечком, що ясним промінчиком світить у віконечко.

Пр-в:

Матінко, матінко, матінко, матусю.

Я до тебе пташенятком ніжно пригорнуся.
-В народі кажуть: « Чужого навчайся, а свого не цурайся». Але в житті часто буває по-іншому.
-В підтвердження цьому вислову - сценка яку виконують учні 4-А класу.




А де ж своє, рідне?

В Київ приїхала жінка з села –

Мрія давнішня сюди привела.

Довго гуляла, милуючись містом,

І захотілось їй смачно поїсти.

От і кафе. Кличе офіціанта:

«Борщ український, будь ласка подайте,

Склянку узвару й вареники з м’ясом. »

«Паны, ну що ви.. Кафе у нас сучасне!.

Ось вам стейк, гамбургер, чісбургер, піцца,

(що т о він каже? І як воно їсться?)

«Фанта», «Міринда», є «Спрайт», «Кока-кола»,

Пийте «Бонакву». А ось «Пепсі-кола».

Ще е й солодощі - тільки для вас:

«Ківі», «Пікнік», «Памаранч», «Снікерс», «Марс»...

(може він лається?) Прошу сідайте!»

«Ой, щось погано . Водички подайте!»

(хто його знає чим він нагодує...)
Дякую. Вибаче. Завтра зайду я.


(хоч бі в меню ті слова переклали.

Швидко додому, до хліба і сала!

Рідне, своє, зрозуміле й смачне...)

Друзі, давно вже цікавить мене:

Звідки у нас поклоніння чужому?

Може, нарешті, згадаємо, ХТО МИ?

- І ось пролунав дзвоник на остальний урок. Це єдиний урок, на якому учні не сидять за партами, а милуються собою в дзеркала.


Пісня

Ритміка

(«Новогодняя» В. Сердючка)


Серце мы разгоним в кровь в

В этом зале суперном. Нам поможет в этом вновь новая наука вновь

Ножкой, ножкой, ножкой, ножкой

Стучим мы об пол

Ручкой проведем станцуем рокн-рол

припев

Ну одгадайте, что это

Ну одгадайте, что это
Ну все дружно

Ну все дружно Ритмика.

Льются песни, льются ритмы

И стучат, стучат, стучат, стучат

Все ножки в такт

Каждый станет здесь танцором

Танец станцевать мастак.






Звідки взялися такі здібні діти?

Як же їм не бути такими якщо у них такі такі талановиті вчителі! Український танок у виконанні вчителів ритміки.

- Якщо добрий ти, то добре всім, хто поруч з тобою

Слухаємо пісню “Якщо добрий ти”, у виконанні учениці З-A класу Незговорової Анастасії.


Пісня

“Якщо добрий ти” Дощик босоніж по землі пробіг,

Клени по плечах плескав.

Якщо день ясний - то лунає сміх,

А коли все навпаки - кепсько. 2р.

Чуєш, як дзвенят в небі промінці -

Сонячні ясні струни.

Якщо добрий ти - хороше усім,


А коли все навпаки - сумно. 2р.
Кожному свою посмішку лиши,

Радість - тим, кому тяжко.

Якщо заспівають - легко на душі,

А коли все навпаки - важко. 2р.
- Скільки б людина не жила, вона постійно мріє про щось незвичне, казкове.

- Бо саме казка повертає нас в дивний світ дитинства.

- Послухайте пісню «Місячний кораблик», у виконанні учениці З- А класу Г'рінченко Юлії.


Пісня

« Місячний кораблик» Звуки стають все тихіше й тихіше,

Місячний маятник трохи стомивсь Нишком на землю спускається тиша І обіймає всю зоряну вись.

Вже запалив кришталевий ліхтарик В лісі маленький жучок-світлячок,

В ліжечку спить пустотливий комарик.

Коник - скрипаль теж приліг на бочок.

Ніч пеленою всю землю вкриває,

Казка тихенько підходить до нас.

До островів тишини вирушає Місяць - кораблик у зоряний час.




vnvmvmvmvmvmvmvmvm