Головна сторінка

Рішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення ставки п одат ку на нерухоме майно, відмінне ві д земельно ї ділянки на 2016 рік»



Скачати 218.1 Kb.
НазваРішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення ставки п одат ку на нерухоме майно, відмінне ві д земельно ї ділянки на 2016 рік»
Дата конвертації27.03.2016
Розмір218.1 Kb.
ТипРішення

Дата створення документу:05.06.2015р.

Дата оприлюднення: 09.06.2015р.

Повідомлення про оприлюднення проекту рішення Зеленодольської міської ради

«Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік»
Проект рішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік» та відповідний аналіз регуляторного впливу розміщено на офіційній сторінці Зеленодольської міської радим в мережі Інтернет: http://zelenodolsk.com.ua/

Надсилання зауважень і пропозицій здійснюється відповідно до чинного законодавства у письмовій формі на поштову адресу Зеленодольської міської ради: 53860, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, місто Зеленодольськ, вул. Енергетична, 15.

Пропозиції та зауваження будуть прийматися від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань потягом місяця (до 06.07.2015 року).

На публічне обговорення виноситься проект рішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення фіксованих ставок єдиного податку для фізичних осіб-підприємців, які здійснюють господарську діяльність»
Про встановлення ставки податку на нерухоме

майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік
Керуючись ст.266 «Податкового кодексу України, ст. 25,26,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Зеленодольська міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Встановити ставки податків у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом на 1 січня 2016 року:

    1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості в розмірі – 1 відсоток;

    2. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості :

  • квартири – 1 відсоток;

  • житлові будинки - 1 відсоток;

  • інша житлова нерухомість - 1 відсоток.

1.3 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості:

  • гаражі – 0 відсотків;

  • господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, підвали, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо – 0 відсотків;

  • інша нежитлова нерухомість – 0,5 відсотка;

1.4 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості - 1 відсоток.

  1. . Встановити пільги зі сплати податку :

2.1 База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи  платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості  на
120 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх
кількості  на 250 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток),  на 370 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

    1. Звільнити від оподаткування нерухоме майно релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями).

  1. . Затвердити Положення «Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» згідно додатку.

  2. . Вважати таким, що втратить чинність з 01.01.2016 року Рішення Зеленодольської міської ради від 28.01.2015 р. №905

  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Зеленодольської міської ради з питань соціально-економічного розвитку міста, планування бюджету, фінансів, підприємництва та торгівлі.


Додаток

до рішення Зеленодольської міської ради

№_____ від _____.2015р.

Положення

«Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки»
1. Платники податку

1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи  платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості  на
120 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх
кількості  на 250 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток),  на 370 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Міська ради встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;

об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об’єктом оподаткування.

Органи місцевого самоврядування до 1 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого та другого цього підпункту.

  1. Ставка податку у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня поточного року:

    1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості в розмірі – 1 відсоток;

    2. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості :

  • квартири – 1 відсоток;

  • житлові будинки - 1 відсоток;

  • інша житлова нерухомість - 1 відсоток.

    1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості:

  • гаражі – 0 відсотків;

  • господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, підвали, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо – 0 відсотків;

  • інша нежитлова нерухомість – 0,5 відсотків.

    1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості - 1 відсоток.

5. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення суми податку

6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту 4.1 пункту 4 цієї статті, та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів "а" або "б" підпункту 4.1 пункту 4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту "в" підпункту 4.1 пункту 4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із  загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 6.1 пункту 6 цієї статті, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам  нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

  • об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

  • розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

  • права на користування пільгою із сплати податку;

  • розміру ставки податку;

  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право
власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення -рішення вважається скасованим (відкликаним).

6.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

6.5. Платники податку  юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до
20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою  платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

7. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

7.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника  починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

7.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

8. Порядок сплати податку

8.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

9. Строки сплати податку

9.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами  авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Зеленодольської міської ради

«Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік»
Аналіз регуляторного впливу до проекту даного рішення міської ради підготовлено на виконання вимог ст. 266 розділу XIІ „Податкового Кодексу України”, згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.


  1. Проблема, яку передбачається вирішити шляхом регулювання.

Розділом I, ст.10, 12 «Податкового кодексу України» визначено перелік місцевих податків і зборів та повноважень міських рад щодо податків та зборів, пп. 266.5.1. п 266.5 ст.266 Розділу XIІ «Податкового кодексу України» передбачено, що ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки встановлюються міськими радами у розмірі, що не перевищує 2% від мінімальної заробітної плати встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

Згідно проекту рішення «Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік» встановлено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки для юридичних та фізичних осіб, що є власниками житлової та нежитлової нерухомості.

Даним рішенням пропонується встановити:

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості в розмірі – 1 відсоток;

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості :

  • квартири – 1 відсоток;

  • житлові будинки - 1 відсоток;

  • інша житлова нерухомість - 1 відсоток.

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості:

  • гаражі – 0 відсотків;

  • господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, підвали, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо – 0 відсотків;

  • інша нежитлова нерухомість – 0,5 відсотка;

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості - 1 відсоток.

Встановити пільги зі сплати податку :

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи  платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості  на
120 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх
кількості  на 250 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток),  на 370 кв. метрів.на 1 січня поточного року.

Прийняття даного рішення дозволить в подальшому забезпечити наповнюваність дохідної частини міського бюджету.


  1. Цілями регулювання є:

Метою затвердження даного рішення є:

• виконання вимог Податкового кодексу України;

• дотримання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

• забезпечення наповнюваності міського бюджету.

3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей.

- не встановлювати ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- прийняття міською радою нормативно-правового акту (далі – НПА) – рішення «Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік».

Оцінюючи зазначені альтернативи, перевага була віддана другій альтернативі через те, що в цьому випадку досягти мети, тобто, забезпечення надходжень до міського бюджету та виконання вимог чинного законодавства, можливо лише з прийняттям нормативно-правового акту - рішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік».

Податковим кодексом України чітко визначено граничну межу ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – не більше 2% мінімальної заробітної плати на 1 січня 2016 року за 1 кв.м бази оподаткування, при цьому, розмір встановлюється відповідною місцевою радою.

Ставки єдиного податку, запропоновані проектом рішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік», встановлюється у відсотках від мінімальної заробітної плати за 1 кв.м. бази оподаткування, на 1 січня 2016 року для юридичних осіб власників:

  • Житлової нерухомості 1%

  • Нежитлової нерухомості 1%

  • Для фізичних осіб власників:

  • Житлової нерухомості 1%

  • Нежитлової нерухомості:

  • Гараж -0%

  • господарські (присадибні) будівлі - допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, підвали, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо – 0 відсотків;

  • інша нежитлова нерухомість 0,5%




  1. Механізми та заходи, які пропонується для розв’язання проблеми

Проблему наповнення доходної частини міського бюджету пропонується розв’язати шляхом затвердження проекту рішення Зеленодольської міської ради «Про встановлення ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2016 рік». Запропонований вихід із ситуації що склалася відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.

Даний проект рішення міської ради підлягає оприлюдненню у мережі Інтернет.
4. Очікувані результати від прийняття рішення.

Для визначення очікуваних результатів від прийняття даного регуляторного акта застосуємо метод аналізу вигод і витрат.

Враховуємо інтереси наступних цільових груп:

• органи місцевого самоврядування;

• фізичні особи-підприємці;

• громадяни.

Цільова група

Переваги

Витрати

Органи місцевого самоврядування:

1. Забезпечення надходжень до місцевого бюджету

2. Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території міста


Процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів на підготовку регуляторного акта)


фізичні особи-підприємці:


1. Прозорість дій місцевих органів влади.

2. Визначення критеріїв щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки


Обов’язки щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

до міського бюджету.


Населення

Збільшення бюджетних коштів, що спрямовуються на вирішення соціальних питань

Відсутні


5. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акту

Запропонований проект рішення Зеленодольської міської ради встановлюється строком на 1 рік (на 2016 рік), з можливістю внесення до нього змін чи відміни його у разі зміни чинного законодавства та з інших поважних причин або подовження його строку дії.


  1. Показники результативності регуляторного акту

Показниками, які характеризують дію регуляторного акту є:

1) кількісні показники:

- надходження до міського бюджету,

- кількість платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

2) якісний показник :

– підвищення податкової культури.

7. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

З метою відстеження результативності регуляторного акту, спеціалістом з економічних питань Зеленодольської міської ради буде проводитися відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно даного регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове та повторне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись з 01.06.2016р. по 15.07.2016р. Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись з 01.10.2016р. по 15.11.2016р. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта не здійснюватиметься. В разі коли визначений строк дії даного регуляторного акта подовжиться то періодичне відстеження здійснюватиметься раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Спеціаліст з економічних питань Т.Г.Постна