Головна сторінка

Рішенням Ради уаіб 20 листопада 2008 року



Скачати 20.75 Kb.
НазваРішенням Ради уаіб 20 листопада 2008 року
Дата конвертації21.03.2016
Розмір20.75 Kb.
ТипРішення


Затверджено

Рішенням Ради УАІБ

20 листопада 2008 року

Порядок проведення співбесіди відповідно до п.3.4 Положення про порядок прийому компаній до складу членів Української асоціації інвестиційного бізнесу та надання Подання товариствам, які мають намір отримати ліцензію на провадження діяльності з управління активами інституційних інвесторів (діяльності з управління активами) в Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку.


1. Для підготовки рішення щодо надання Подання Заявнику проводиться співбесіда членів Ради з керівником, який підтверджує свої професійні здібності та здатність обіймати посаду керівника компанії-Заявника та інформує членів Ради про плани компанії, професійний досвід фахівців компанії, доводить до відома членів Ради інформацію про пов’язаних осіб компанії.

2. Співбесіду проводять члени Ради Асоціації у складі трьох осіб. Склад членів Ради, які проводять співбесіду у кожному наступному місяці, визначається черговим засіданням Ради Асоціації.

3. Перед початком співбесіди керівник компанії-Заявника повинен надати письмову відповідь на ситуативні завдання.

4. Ситуативні завдання складаються з метою визначення достатності знань та навичок керівника компанії – Заявника для практичного використання в організації роботи компанії з управління активами.

5. Ситуативні завдання складаються групою укладачів з дотриманням суворої конфіденційності та затверджуються рішенням Ради.

6. Укладачі ситуативних завдань передають права власності на тексти завдань, що підтверджується актом приймання – передачі між укладачами і Асоціацією. Ця процедура підтверджує право власності на них Асоціації.

7. Повноваження з добору укладачів покладається на Дирекцію Асоціації з подальшим затвердженням рішенням Ради.

8. Члени Ради, які проводять співбесіду, повинні розглядати пакет документів, поданий для отримання Подання, разом з письмовою відповіддю керівника компанії-Заявника на ситуативні завдання.

9. За результатом співбесіди члени Ради приймають рішення про відповідність кандидатури керівника компанії – Заявника. У разі прийняття негативного рішення Дирекція надає засновникам компанії – Заявника письмове повідомлення з пропозицією розглянути питання щодо керівника компанії-Заявника. У разі прийняття засновниками компанії – Заявника рішення про заміну керівника компанії, новопризначений керівник проходить співбесіду у загальному порядку.

10. Рада приймає рішення про надання або відмову у наданні Подання Заявнику на підставі висновків уповноваженої особи Асоціації та за результатами співбесіди, враховуючи відповіді на ситуативні завдання.

11. Встановити, що при отриманні Подання після закінчення строку дії попередньо отриманої ліцензії, керівники компаній з управління активами, які займали зазначену посаду весь період діяльності такої компанії, за умови відсутності зауважень з боку Асоціації, не повинні проходити співбесіду.